Sinds februari zijn PPLE (Politics, Psychology, Law and Economics), UvA Academy en de Executive Programmes van de faculteit Economie en Bedrijfskunde gehuisvest in REC P. Om zich aan de buurt voor te stellen en buurtbewoners een indruk te geven wat er in het gebouw gebeurt, organiseerde PPLE op 18 april een open huis.

Decaan Radboud Winkels heette de groep van zo’n 40 buurtbewoners welkom en daarna werden zij in groepjes rondgeleid door studenten. Afsluitend was er een hapje en een drankje en gelegenheid voor een praatje met studenten en medewerkers. Het was een gezellig samenkomen. Mocht je de rondleiding gemist hebben maar ben je toch benieuwd wat er in REC P gebeurt, loop dan gerust eens binnen.

Ga naar de pagina over REC P om meer over het renovatieproject te weten te komen.